5 frågor och svar i

Frågor om betalning

Otillåten tvätt

När en bil som inte är registrerad tvättas genom att man manuellt matar in en registrerad bil och därefter tillhörande pinkod så får du automatiskt ett mejl om en otillåten tvätt. När detta händer betalar du priset för en enstaka tvätt tillsammans med efterföljande månadsavgift. Vi gör detta för att man inte ska kunna lura systemet och därigenom tvätta alla möjliga bilar på ett medlemskap. Den information vi har läst av och samlat in finns i mejlet vi skickade till dig. Oftast händer det när du har glömt att byta registreringsskylt, eller har skrivit in fel skylt – och därför är det viktigt att rätt bil är registrerad på det medlemskap du har.

Om du tror att ett fel har inträffat så är det naturligtvis bara att kontakta oss genom att fylla i formuläret nedan.

Varför har ni dragit två gånger på en månad?

Med ett Wash World-medlemskap betalar du för ditt medlemskap i förväg. Betalningen betalas per kalendermånad och inte 30 dagar löpande.
Därför debiterar vi betalningen för den aktuella månaden när vi skapar ett medlemskap, även om du registrerar dig i mitten av månaden. För nästa månadsbetalning kommer pengarna att tas ut den sista bankdagen i samma månad.

Klicka här för att se din betalningshistorik

 

När debiteras mitt medlemskap?

Betalningen av ditt medlemskap ska ske den sista bankdagen i månaden. Vissa kan dock debitera dig omedelbart medan andra debiterar dig nästa arbetsdag.

 

Beloppet som har dragits stämmer inte – vad gör jag?

Eftersom du har registrerat dig för automatisk betalning kan du alltid kontrollera ditt kontoutdrag för att se att beloppen stämmer. Du hittar också enkelt din betalningshistorik i din profil under "Betalning". Om du har några frågor om dina betalningar är du välkommen att kontakta oss för mer information.

Klicka här för att se din betalningshistorik

 

Var kan jag se min betalning?

Du hittar enkelt en betalningshistorik över tidigare och kommande betalningar under din profil. Du kan också enkelt se och hantera dina kortuppgifter och kvitton under \"Betalning\".

Klicka här för att se din betalningshistorik

 

Hittade du inte svaret på din fråga? Oroa dig inte, vi är redo