5 frågor och svar i

Reklamation av tvätt

Vad kan jag förvänta mig av en tvätt?

Eftersom vi har fem olika typer av tvättar kan dunaturligtvis förvänta dig olika tvättresultat. Som tur är har vi några produktbeskrivningar som beskriver vad du kan förvänta dig av tvätten.

Budget: Enkel och blixtsnabb biltvätt som avlägsnar löst damm och smuts på ytan följt av en lätt torkning.

Standard: Bra och snabb biltvätt som tar bort det mesta av den lösa smutsen följt av en bra torkning.

Premium: En mycket bra och grundlig biltvätt som tar bort all lös smuts följt av en bra torkning.

Premium Shine: Lyxig och grundlig biltvätt som effektivt tar bort all lös smuts med ett glänsande resultat, följt av en utmärkt torkning. 

All Inclusive: Lyxig biltvätt med All Inclusive som ger dig en skinande ren bil med allt du behöver och lite till, följt av extra torkning.

Om du anser att din biltvätt inte levde upp till produktbeskrivningen kan du kontakta oss via kontaktformuläret nedan och beskriva hur och varför din biltvätt inte levde upp till produktbeskrivningen och bifoga bilder på resultatet av din biltvätt.

Vad kan jag förvänta mig av en torkning?

Eftersom vi har fem olika typer av tvättar kan du självklart förvänta dig olika torkresultat. Som tur är har vi några produktbeskrivningar som beskriver vad du kan förvänta dig av torkningen.

Budget: Enkel och blixtsnabb biltvätt som avlägsnar löst damm och smuts på ytan följt av en lätt torkning.

Standard: Bra och snabb biltvätt som tar bort det mesta av den lösa smutsen följt av en bra torkning.

Premium: En mycket bra och grundlig biltvätt som tar bort all lös smuts följt av en bra torkning.

Premium Shine: Lyxig och grundlig biltvätt som effektivt tar bort all lös smuts med ett glänsande resultat, följt av en utmärkt torkning.

All Inclusive: Lyxig biltvätt med All Inclusive som ger dig en skinande ren bil med allt du behöver och lite till, följt av extra torkning.

Om du anser att torkningen inte har levt upp till produktbeskrivningen kan du kontakta oss via kontaktformuläret nedan och beskriva hur och varför torkningen inte levde upp till produktbeskrivningen och bifoga bilder på torkresultatet.

 

Jag har betalat för ett tillval som jag inte har fått – vad gör jag?

Om du har betalat för ett tillval som du inte har fått i din tvätt, vänligen kontakta oss via formuläret nedan. Vi ger dig antingen en ny tvätt, återbetalar kostnaden eller drar av tilläggsköpet från din nästa månadsbetalning.

 

Ska jag förtvätta min bil?

Vi rekommenderar alltid att du förtvättar din bil på de ställen där borstarna har svårt att komma åt, för att få bästa möjliga resultat från din biltvätt.

Detta inkluderar vanligtvis insidan av fälgarna och avgassystemet, under bakspoilern, runt sidobackspeglarna, bakrutan och den bakre nummerplåten samt alla andra svåråtkomliga ställen på bilen. Det är inte alla som har problem, men vanligtvis har en bil 2– 3 ställen som kräver en förtvätt.

Du har möjlighet att förtvätta din bil med hink, borste och tvålvatten eller i våra Tvätta själv-stationer på de platser som erbjuder denna tjänst.   

Klicka här för att se var i landet vi har Tvätta själv-stationer

 

Kan man reklamera en tvätt?

Om du har upplevt en biltvätt som inte lever upp till våra produktbeskrivningar är det naturligtvis möjligt att göra en reklamation på tvätten. Fyll bara i kontaktformuläret nedan. Bifoga foton av tvättresultatet från så många vinklar som möjligt och skicka ett foto av ditt kvitto eller kontoutdrag med uppgifter om transaktionen om du önskar en återbetalning.

 

Hittade du inte svaret på din fråga? Oroa dig inte, vi är redo