Du kan alltid se, ladda ner och skriva ut alla dina kvitton för tidigare och kommande betalningar i din medlemsprofil.
Du hittar information om din betalning genom att klicka här
Nej, det går bara att betala med betalkort.
Vi kan dock erbjuda att skicka en fakturakvitto till den e-postadress som du har gett oss vid registrering. Du kan välja att få den automatiskt skickad efter varje betalning genom att klicka här
Ja, det kan du. Din företagsprofil ger dig en enkel översikt över tvättarna, inklusive köp och uppgraderingar på dina medlemskap. Du kan välja vilket medlemskap du vill titta på och välja en önskad period.
Ditt fakturakvitto visas för varje registreringsnummer, så att du enkelt kan se betalningen och totalbeloppet exklusive och inklusive moms.
Vår betalningslösning är uteslutande avsedd för betalkort. Det innebär att när du skapar ett medlemskap hos oss registrerar du ett betalkort så debiterar vi automatiskt det totala beloppet den sista bankdagen varje månad. Detta sker automatiskt, så du behöver inte tänka på att behöva betala en faktura varje månad.
Om vi inte kan göra debiteringen automatiskt får du omedelbart ett meddelande via e-post och sms med en enkel guide om hur du uppdaterar ditt betalkort.