5 frågor och svar i

Profil

Medlemskap under profilsidan

Här har du möjlighet att se status och hantera ditt medlemskap. Du kan också ändra ditt medlemskap, ändra ditt registreringsnummer, pausa ditt medlemskap eller avsluta ditt medlemskap.

Om du har flera medlemskap, var extra uppmärksam så du hanterar rätt registreringsskylt. Du växlar mellan medlemskapen genom att klicka på registreringsnumret högst upp, sedan vecklas rullgardinsmenyn ned med de olika registreringsnummer som du har registrerat hos oss.

Du hittar information om ditt medlemskap i din profil under avsnittet "medlemskap".

Tvättöversikt på medlemsprofilen

Här kan du se din tvättaktivitet som är kopplad till registreringsnumret under en vald period och vilka tillköp eller uppgraderingar som har gjorts för en viss tvätt.

Du kan se information om dina tvättar här

 

Betalning på medlemsprofilen

Här kan du uppdatera ditt betalkort, t.ex. om du har ett nytt kort som vi ska dra din månadsbetalning från. Du kan också se dina betalningar, både tidigare och kommande betalningar. Du har också möjlighet att hämta dina kvitton.

Du kan se all information om din betalning här

Jag har angett fel e-postadress – vad gör jag?

Om du har angett en felaktig e-postadress när du skapade ditt medlemskap kan du antingen logga in på din profil och korrigera e-postadressen under \"Mina uppgifter\" eller skriva till oss via formuläret nedan. Då hjälper vi dig att åtgärda det som är fel.

Du kan se och redigera dina uppgifter genom att klicka här

 

Hur ändrar jag mina uppgifter?

Din information, inklusive namn, e-post, telefonnummer osv., finns under \"Mina uppgifter\" i din medlemsprofil, där du också enkelt och snabbt kan redigera den.

Du kan se och redigera dina uppgifter genom att klicka här

 

Hittade du inte svaret på din fråga? Oroa dig inte, vi är redo